Monday, February 8, 2010

~Terima Kasih~

~Untuk awak yang pernH sinGgah dlam Kamus Hati sy~

The last three moths definitely had been a roller coaster ride for me.Awak datang secara tiba-tiba macam ribut tornado. Perkenalan kita tak dirancang, tapi memang pasti akan saya kenang selamanya.

Memang kita hanya mampu merancang,tuhan juga yang tentukan.Nampaknya jalan kita ternyata berbeza.Kehndak dan cara kita untuk hubungn nih nyata tak sama.Dan dalam hal ini,saya tak boleh salahkan awak dan sy mintak sgt awak tak salahkan saya.

Wajarnya,walau kehendak dan cara kita berbeza tapi kalau matlamat kita sama,pasti ada jalannya.Tapi ternyata, kita juga tak berkongsi objektif yang sama dalam hubungan yang dah kita bina nih.

Jadi,yang ada buat kita hanyalah perpisahan.Mungkin pada waktu dan saat ini jalan itu adalah yang terbaik walau nyata ia memang pedih bagi sy.

Terima kasih tak tehingga buat awak yang sudi buat 3 bulan mengenali awak,anatara memori termanis dalam kamus jiwa saya.Kehadiran awak tetap akan sy kenang sampai bila-bila.

Walau awak minta lepas ni supaya kita dpt teruskn pula dgn hubngn pershbtn,tapi nyata sy masih tak mampu.Sekurang-kurangnya bukan dalam masa terdekat ni.Perasaan saya pada awak masih kuat terasa.Tak mungkin pershabatan boleh terjalin ikhlas kalau antara kita masih ada yang menyimpan rasa yang lebih dari sayang seorng sahabat.

Saya mendoakan dan berharap semua perkara yang terbaik yang awak inginkan dapat awak kecapi.Terima kasih dan selamat tinggal chintaku~

Marsha-Yang Terbaik



"Sometimes you put walls up not to keep people out, but to see who cares enough to break them down"

No comments: